maandag 11 maart 2013

Workshop inkleuren met distress met Gretha Bakker

Welkom weer allemaal,

Ik merkte een aantal nieuwe volgers, dank jullie allemaal dat jullie intresse hebben in mijn werk en welkom.

Hierbij toon ik met een beetje trots mijn workshopkaart van gisteren. Ik kreeg veel tips om mooi in te kleuren met distress inkt van Gretha Bakker. Ze kwam langs bij Cart'n scrap art in Emblem. Het goede nieuws is dat ze nog zal terugkomen dus ik kijk er stiekem al een beetje naar uit. Het enige wat mij nu nog te doen staat is ook de tips en dingen die ik geleerd heb uit te voeren en dan maar oefenen, oefenen en oefenen. Want dat is en blijft voor eender welke manier van inkleuren de enige manier om het onder de knie te krijgen.


Fijn dat jullie weer eens kwamen kijken op mijn blog, en bedankt voor steeds die lieve reactie's.
Een fijne week voor iedereen.

4 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje.
    zou ook graag goed willen leren te kleuren met inkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie...'t was inderdaad zeer leuk hé... en nu oefenen...jij hebt dit keer ook wat anders gedaan en dat is leuk... Ze noemen Gretha bij mij zelfs de Koningin van de kleurders...
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een leuke middag. Het was voor mij de eerste keer bij Cart'n Scrap art maar zeker niet de laatste.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hem gisteren gezien.. ontzettend leuke kaart!!!!

    BeantwoordenVerwijderen