woensdag 5 december 2012

Satured Canary

Welkom iedereen,

Vandaag is het hier echt een donkere dag, veel regen en koud. Kindjes zijn ondertussen thuis van school dus we zitten lekker binnen met de kachel aan en niets moet nog vandaag. We zullen ons maar voorbereiden want vrijdag voorspellen ze echt slecht weer met sneeuw.

Zondag 2dec. heb ik de tweede copic cursus gaan volgen bij Cart'n scrap art in Emblem. Vorig jaar had ik al de basiscursus gedaan en nu de gevorderden cursus. In maart staan Technieken 1 en Technieken 2 op het programma. Voor we daar klaar voor zijn moet er eerst veel geoefend worden. Ik heb weer leuke tips gekregen die ik kan gaan toepassen en ik moet van mezelf een keer iets anders gaan kleuren dat steeds die magnolia stempels :-). Vandaar dat ik mijn allereerste Satured Canary stempel heb ingekleurd. En ik moet eerlijk toegeven, het smaakt naar meer. Ik zou ook nog heel graag de stempels van La La Land gaan inkleuren. De haren zijn voor mij het moeilijkst, daar moet ik nog het meeste op oefenen. Ik zou het heel fijn vinden als jullie je eerlijke mening geven over mijn kleurwerk en alle tips zijn steeds welkom.


Ik hoop er vandaag of morgen nog een afgewerkte kaart mee te maken en dan krijgen jullie die ook zeker te zien hoor.

Veel groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Die heb je mooi gekleurd Els, ik ben trots op je. Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diny! Wanneer iemand als jij dit zegt, dat doet me iets hoor...

      Verwijderen
  2. Ik vind hem mooi geworden, enkel het wangenrood zou ik een beetje hoger zetten precies. Ik vind deze stempels heel leuk (heb er ook een paar) maar wel redelijk moeilijk. Als je ze klein genoeg wil afdrukken voor op een kaartje vind ik sommige details te klein om mooi in te kleuren. Maar ook hier zal het met veel oefenen wel beter lukken zeker. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Els! Die haren zijn inderdaad heel moeilijk, ik zal er ook nog hard op moeten oefenen. Maar deze haren zien er toch al heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen