zaterdag 19 mei 2012

copic

Gisteren heb ik nog eens de copic's bovengehaald. Dinsdag was het helemaal niet naar mijn zin wat ik gekleurd had, gisteren daarentegen ging het heel goed. Ik ben dan ook heel tevreden met het resultaat nu. Ik heb lekker gewinkeld gisteren bij Hilde (card'n scrap art) en nu kan ik fijn aan de slag met mijn nieuwe papiertjes, mallen, enz. Straks ga ik zeker aan de knutsel en het resultaat zien jullie dan weer wel verschijnen. Laat me weten wat jullie ervan vinden, en aan de profs met de copic's: laat me weten waar of hoe ik het nog beter kan doen.

3 opmerkingen:

  1. hoi els
    de ze is zeer mooi ingekleurd
    maar ken ik dit prentje niet van ergens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Els, ik dacht dat ik al volger was maar blijkbaar niet! Ik zag al je nieuwe creaties telken op facebook verschijnen :) hihi... Je hebt dit tilda'tje heel mooi ingekleurd!! Gisten ben ik ook wezen shoppen bij Hilde ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen